vrijdag 22 juni 2012

Nagenieten van de Slachte

Mooi groepje hadden we tot de 2e gras-dijk
Altijd leuk, na afloop van een loop de uitslagen, foto's en statistieken van de wedstrijd bekijken.
En ook Henk deed het nodige kopwerk in zijn groepje
Concentratie
Het eerste leuke feit was natuurlijk mijn eindtijd, onder de 3:12 in mijn eerste marathon...mooi. Leuk ook dat ik het mooi vlak kon houden. In het tweede deel ben ik door niemand ingehaald, terwijl ik er zelf wel zo'n 25 passeerde. Interessant gegeven vind ik ook altijd de pas-frequentie, eerste deel was 88 stappen x 2 benen is een frequentie van 176, tweede deel 87 stappen x 2 benen = frequentie van 174 per minuut. Het licht teruglopende tempo is dan ook vooral te verklaren door een teruglopende pas-lengte, In het begin nog zo'n 1,34 meter, aan het eind nog maar 1 meter 28. En dan zijn er natuurlijk nog de foto's. John alias Hardlopendeboer, tipte mij voor een site met veel foto's. Inderdaad mooie foto's voor een schappelijk prijs. Van spierpijn en blaren hoef ik gelukkig niet na te genieten, alles werkt weer prima. Nog even een paar herstelweekjes pakken en de volgende uitdaging kan gaan beginnen, New york here i come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten