woensdag 25 april 2012

Trainingsloopje

Net ingeschreven voor een zeer bijzondere "trainingsloop" op 16 juni. De details kan ik helaas nog niet verklappen, maar ik zal jullie mijn avonturen zeker niet onthouden. De echte kenner zal de foto trouwens wel herkennen. Dat is voor de vakantie dan ook even de laatste lange afstand, marathon test. Daarna even wat (relatieve) rust om dan in de vakantie veel strand-duin-heuvel-berg-highlandgames training te doen. Na de vakantie worden  de kilometers en langere tempo's dan weer opgevoerd. In september nog een snelle 10 bij de Singelloop om daarna begin oktober de langste duurloop te doen. Daarna Taperen (wie doet dat nou niet?) de omvang gaat dan naar beneden, tempo blijft minimaal gelijk. Klinkt goed toch? Nu alleen nog even doen. Ik heb er zin in!

3 opmerkingen:

  1. Slachtemarathon ;-)
    wel nog paar keer knallen bij de Zomeravondcup he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Running-nerd :-) denkt de foto te herkennen, ik zeg niks.
      Ja eerst nog even knallen bij de Zomeravondcup. mijn voorlopig 7e plaats valt wat tegen, dat kan zeker beter.

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen