dinsdag 6 maart 2012

Kassabon van 2 meter en 10 centimeter

1 week nadat ik m'n statiegeldbonnen-paal plaatste ging ik eens kijken of er al wat bonnetjes in zaten. Ik was blij verrast met een flinke stapel bonnen, die ik meteen maar ten gelde maakte. Omdat ik wel wat oponthoud bij de kassa had verwacht, was ik buiten de spits gegaan. Helemaal blij waren de mensen achter mij bij de kassa niet. Toch wisten de mensen het wel te waarderen en hoorde ik niemand mopperen. De kassière was zeker 10 minuten bezig om alle bonnetjes te scannen. Als het niet voor KIKA was geweest dan had ik me zeker flink geschaamd voor de file die ik veroorzaakte. Uiteindelijk kwam er een kassabon van 2 meter en 10 centimeter uitrollen. Maar nog belangrijker, totaal € 161,70 ingezameld binnen 1 week! Hiermee passeert het totaal van mijn actie de € 1.000,- dat gaat de goede kant op. Heb jij ook nog wat flessen in te leveren? AH Vleuterweide Extra Large is the place to be! Kan je meteen even de boodschappen doen.


1 opmerking: