vrijdag 13 april 2012

Filmster voor het goede doel

Ik heb al heel wat bedacht om geld in te zamelen voor KIKA, zo heb ik al:

  • Statiegeldbonnen verzameld bij de Albert Heijn, opbrengst ca. € 800,-
  • Training gegeven bij Athletic Point, opbrengst ca. € 150,-
  • Hardloop parcoursen opgemeten voor de Atletiekunie, opbrengst ca. € 200,-
  • Een pasta party georganiseerd, opbrengst ca. € 50,- (was leuk maar niet zo lucratief)
  • Taarten, paaseitjes en fruit "verkocht" in de AP stand tijdens de Utrecht Marathon,  opbrengst ca. € 50,- met veel dank aan Rob en Connie voor de goede zorgen.
  • Mijn prijzengeld van de Reeuwijkse plassenloop gedoneerd € 10, het gaat om het idee
  • Veel mensen overtuigd mijn goede doel te steunen, opbrengst tot nu toe ca. € 800,-
Maar komend weekend ga ik iets speciaals doen. Als figurant mag ik mee spelen in de nieuwste film van Eyeworks (van Reinout Oerlemans) ....over de marathon van Rotterdam. A.s zondag zijn de eerste opnames, tijdens de marathon van Rotterdam. Niet dat het veel oplevert, maar het is natuurlijk wel heel leuk. En we hebben ook nog eens de beste plaatsen op Coolsingel. En dat allemaal voor KIKA, daar kan Tom Hanks nog wat van leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten